
Jeg var innom Hobby butikken på Gjøvik idag, og kjære vene så mye fantastiske duppeditter jeg fant der.. Så mye fine ark, stempler, blonder osv.. jeg gikk såklar litt Bananas og kjøpte litt stæsj! Og over her ser dere resultatene av min lille Hobby tur!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar